onsdag 17. juni 2009

San Antonio, Texas:D

Saa var det berre meg igjen da!
Mandag den 1.juni reiste eg fra det dei tre andre og satte kursen mot Texas og vertsfamilien min. Det var litt trist aa sei hadet til dei andre og aa tenke paa at eg ikkje faar sjaa dei igjen paa ein maaned. Litt av ein omstilling etter aa ha vore sammen 24 timar i dognet:)

Etter ein lang flytur med mykje venting landa eg endelig i San Antonio der familien venta. Det var saa kjekt aa sjaa dei igjen og det er vanskelig aa forestille seg at det har gaatt 2 aar sidan sist.
Alt er paa mange maater det samme som det var.
Forste dagen var eg paa besok igjen paa skulen. Det var veldig rart og eg kjente vel egentlig svaert faa. Dei fleste har graduated. Men eg fekk helse paa ein del av dei gamle laerarane og det var veldig kjekt.
Aa mote alle vennene mine har gaatt bedre enn forventa, eg har fortsatt mykje til felles med dei. Saa kvardagen har komt tilbake og eg gjer mykje av det eg pleide. Kino, bowling, tubing paa guadelupe river og saa klart shopping:) Paa grunn av graduation har det vore ein del grad parties ogsaa.
Eg har ogsaa vore paa ranch sammen med familien og to vennefamilier. Der gjekk det mykje i speling av kort, biliard, bade i elva, fiske og ellers anna hyttekos:) Det var veldig koselig og det er kjempekjekt aa mote igjen saa mange som mulig. Paa sondag reiser eg paa ein ny hyttetur i Marble Falls!
Tiden gaar veldig fort og det er ikkje lenge til eg er heime igjen ogsaa! Eg gleder meg masse til aa sjaa alle igjen!

Stor klem fra Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar